Tuesday 29 May 2012

Group Meriah Macam Paria



Aku terjoin group nie bile ntah.. aku pn dh lupe..
sbb ade org yg add aku masuk dlm group nie kt FACEBOOK.. *suke hati die je add aku.. haha
pada mulenye aku mmg x active pn.. cume aku like2 je status2 kt situ..
lepas setahun, aku pn try ar main komen2 kt situ..

aku start komen sbb ade sorang budak post status yg agak menarik..
die budak penang.. tgk die mcm happening je..
biasa ar, org utara mmg suke loyar burok.. haha
mmg burok pn die.. kehkehkeh..
pastu ade ar gak org2 lain yg sporting..
aku syok melayan warga2 group nie sbb ade yg sekepala ngan aku..

group yg aku maksudkn nie group REPUBLIC of 92's.. haha


kaler mcm budak2.. haha
knp dgn nombor '92' tu..?
sbb yg join group nie semuanya lahir pd tahun 1992.. *kantoi umur aku.. haha
aku rase group nie mmg meriah macam paria.. kuikuikui
sbb sume yg komen kt situ semuanya open-minded..
macam2 perangai orang aku jumpe kat situ..

ade yg suke like bnyak2..
ade yg suke fire2 orang.. *silap ar spe yg fire aku, mmg kne blik ar.. haha
prangai yg gile2..
kuat tacing bagai.. haishh..
haha.. smpai aku x terlayan dgan prangai diorang.. haha

antara bukti yg menyatakan group nie meriah macam paria.. haha
kalah status artis wooo.. haha..

tuuudiaaaa.. haha..
salute kt makcik sorang nie.. haha


pendek cite..
REPUBLIC of 92's mmg sempoi, gempak dan terbaik..
kehkehkeh...

3 comments:

nur kesayanganku said...

ouch2! terharu ngan post ni *kesat air mate*
bangge jadi one of the members kat group tu :D

lianakhamis said...

poyo lar ko.. haha..

WanKhamis said...

dua2 poyo.. kahkahkah