Tuesday 14 August 2012

Dugaan Di Bulan Puasa





Lip Lap Lip Lap..!! skejap je bulan Ramadhan dah nk smpai penghujung..
Tak lama lg nk RAYA weyh.. kehkehkeh.. 
Banyak btol dugaan yg aku hadapi dalam bulan pose nie..
Tapi tahap kesabaran aku masih boleh dikawal... 
Maklum lah.. Anak Cik Kiah kan seorang yg tabah menghadapi dugaan.. haha


Ketika aku berkain pelikat.. hensemkan..??


Aku masih boleh bersabar kalau anak2 buah aku makan depan aku..
walaupun meleleh air liur dibuatnye.. huh..!!



Dan masih boleh bersabar malayan kerenah budak2 kecik..
 'demand' nak macam2..itu lar.. ini ar.. haishh.. =.='



Dan masih bersabar lagi kalau ade awek2 cun jual makanan di bazaar..
hebat btol awek2 nie buat marketing.. kalau lemah iman..
boleh cair weyh.. haha.. 



Dan aku masih masih lagi boleh sabar bile tgk baby hisap puting..
smpai meleleh2 air liur diorang.. rse mcm nak amik je puting baby tu..
biar air liur aku plak yg meleleh2.. kehkehkeh...



TAPI...!!
 satu perkara je yg terasa tercabarnya kelakian ku ini..
aku mmg boleh hilang sabar kalau..
JALAN JEM..!! arggghhh..!!

 
aku harap balik JOHOR nnt jalan clear..
kalu x habis sume kete depan aku maki2.. haha..

ape2 pun nk ucap..
SELAMAT HARI RAYA..!! boom boom..!!

No comments: